Favoritbloggar

Min blogglista

måndag 21 april 2014

Trädgården vaknar till liv...

Påskhelgen bjöd på vackert väder och både jag och min man fick enorm arbetslust ute i trädgården. För några år sedan snickrade jag ihop en trädgårdskompost och det var hög tid att ta hand om den färdiga jorden. Båda behållarna var överfulla och den ena av dem har stått i minst två år. Vi grävde, sållade och fyllde alla hinkar med fin jord, sen tog i sopsäckar. Det känns oerhört bra att kunna använda kompostjorden i trädgårdslanden igen. Vem behöver gym? Armarna värker efter ett hårt trädgårdspass!
Ritningen köpte jag på Ulricehamns Järn och Bygg

Småkrypen har fixat denna fina jord åt oss!


1 kommentar:

  1. Hej på dig!
    Vilken fin blogg du har! Visst är det härligt att kunna vara ute i trädgården och fixa och dona i solskenet. Ha en mysig kväll.
    Kram Camilla

    SvaraRadera