Favoritbloggar

Min blogglista

söndag 20 april 2014

Ännu ett garnrelaterat utflyktsmål att rekommendera!

Sugen på en riktigt kanongod räkmacka? Sugen på att handla garn? Då kan jag föreslå en tur till Karins lada i Vråna. Det ligger på landet, det riktiga landet! Mellan Ulricehamn och Jönköping, vid Strängseredssjön, svänger man av mot Vråna. På hemsidan hittar du öppettider och aktuellt program. De erbjuder musikkvällar, café, loppis ibland, tipspromenader. Förutom grymma räkmackor hittar du garn och konsthantverk. Jag tror inte att Karin misstycker om jag delar med mig av några bilder jag tog i butiken när jag var där senast. Åk dit, vetja!

Butiken är stor, ljus och fräsch. Och fylld av garn.

Den här har jag förälskat mig i. Trädgårdskonst.

Ulricehamnskonstnären Morgan Anderssons fåglar fascinerar mig lika mycket varje gång jag ser dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar