Favoritbloggar

Min blogglista

lördag 26 april 2014

Ett kommande äventyr

Ett meddelande i går kväll med frågan om jag ville följa med på ett stick-äventyr i sommar har präglat hela denna dag. Nu är det i alla fall bestämt, i juli åker jag och ett skönt gäng stick-tokiga till Brighton. Just nu myllrar huvudet av frågor. Vilka kurser är intressanta? Vilka föresläsningar? Vad ska jag sticka på då? Kommer jag att kunna prata med mina medresenärer som är mina stick-idoler? Nja, det sista är kanske inget problem. Ni som känner mig kan nog intyga det. När jag pratade med familjen om det bestämde vi att de kommer och möter upp mig i London efter stick-lägret, sen stannar vi ytterligare några dagar och tittar på statyn av Lord Nelson och Big Ben. Det var W:s krav.

Här kan du läsa om Brighton-äventyret

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar