Favoritbloggar

Min blogglista

måndag 25 augusti 2014

FO Bows and arrows

Den påbörjades vid advent och det var stickningen med stort S. Ni vet, underbart garn ett genialt mönster (Maria Magnusson Knitware). Nån gång efter nyår körde jag fast lite, missade nåt omslag och orkade varken  leta efter felet  eller sticka baklänges. Sjalen hamnade i Area 51. Nu tog jag mig i kragen och gjorde klart den. Det var mitt ultimatum till mig själv, sjalen skulle bli klar innan garnkalaset hos Tant Kofta och Magasin Duett annars fick jag inte köpa garn! 

Jag blockaden sjalen hårt, väldigt hårt och fick en tillräckligt stor sjal. Den är fantastiskt mjuk och vacker! 

Men. Det finns ett MEN. Det är inte min sjal. Ibland talar stickningar till mig. Den här sa: 

-Jag är ledsen, Anneli, men jag skulle passa bättre på fru X. Tråkigt hörrudu men livet är hårt ibland. Lyxgarn och sjukt många sticktimmar. 

Så imorgon får sjalen en ny ägarinna. Vem? Ja, om hon vill ha den så ska ni få se att sjalen har rätt.

Sticka lugnt! 

Anneli


1 kommentar:

  1. Jag heter Lilian N. Det här är en väldigt glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.saguru har gett mig genom att hjälpa mig att få min exman tillbaka med sin magiska och kärleksförtryck. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och sökte efter en skilsmässa men när jag kom över Dr.saguru e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få tillbaka sin ex och hjälper till att fixa förhållandet. och få människor att vara lyckliga i sin relation. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning sa han till mig att han kommer att hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara vid mig och kan inte göra någonting utan min present. Jag tycker verkligen om mitt äktenskap, vad en fantastisk fest. Jag kommer att fortsätta vittna på internet för att Dr.saguru verkligen är ett riktigt trollspelare. BEHÖVER DU HJÄLP DÅ KONTAKTA LÄKARE SAGURU NU VIA E-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och gör att du känner dig lycklig i ditt förhållande. Och hans också perfekt i
    1 ÄLSKA STAV
    2 VINNA EX TILLBAKA
    3 KVINNENS FRUIT
    4 FRÄMNINGSSTAV
    5 SKYDDSSTAV
    6 VERKSAMHETSSTAV
    7 GODE JOB STAV
    8 LOTTERISK STÄLLNING och STOLTFALLSTAV.

    SvaraRadera