Favoritbloggar

Min blogglista

fredag 8 augusti 2014

Den bästa sommaren är inte slut ännu

Vilken sommar! Vädret har varit underbart, vi har rest och jag har stickat. Stickrelaterade planer har gjorts upp för hösten och vet ni? Jag kommer att sticka mer. Nej, du som undrar om jag aldrig tröttnar på att sticka ska veta att det gör jag inte. Lika lite som en inbiten golfare tröttnar på att spela golf eller den som älskar att spela Candy crush dag ut och dag in tröttnar. Så ni behöver inte fråga om jag tröttnar. Jag spelar varken golf eller Candy crush. Jag stickar, det jag stickar har jag glädje av länge och är du värdig en handstickad gåva så kanske du får glädje av min passion.

Jag har stickat i Danmark och besökt Legoland med min familj.

Jag har stickat på badstranden.




 Jag har stickat på min altan.



Jag har stickat på tåg och pubar i England



Jag har stickat med sköna bönor i SwedishYarn Mafia och frossat i garn från de finaste producenterna, i avsnitt 43 av Stickpodden får du höra allt från resan till Brighton. Jag har fått nya, fantastiska vänner.



Jag har stickat i Turkiet



Jag har stickat, spunnit och färgat garn med min stickgrupp, Femtio nyanser av ull.

Jag har spunnit garn i St James´s Park i London, jag har spunnit lite här och där.




Jag har stickat klart en kofta, är snart klar med en till och jag har stickat tre sjalar.



Jag har lärt mig mycket och därmed blivit rikare.

Om jag har gjort NÅT annat? Jo, jag har läst, motionerat, bakat med min son, grillat, badat, påtat i landen, gått på hundra museer och utställningar. Det här är det bästa sommaren någonsin.


2 kommentarer:

  1. Hej Anneli!
    Låter som en riktigt bra sommar - härligt!
    Den ljusa koftan du har på ena bilden, vad heter den? Eller är det eget hittepå? Den ser jättefin ut, habegäret vaknar :-)

    SvaraRadera
  2. Jag heter Lilian N. Det här är en väldigt glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.saguru har gett mig genom att hjälpa mig att få min exman tillbaka med sin magiska och kärleksförtryck. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och sökte efter en skilsmässa men när jag kom över Dr.saguru e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få tillbaka sin ex och hjälper till att fixa förhållandet. och få människor att vara lyckliga i sin relation. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning sa han till mig att han kommer att hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara vid mig och kan inte göra någonting utan min present. Jag tycker verkligen om mitt äktenskap, vad en fantastisk fest. Jag kommer att fortsätta vittna på internet för att Dr.saguru verkligen är ett riktigt trollspelare. BEHÖVER DU HJÄLP DÅ KONTAKTA LÄKARE SAGURU NU VIA E-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och gör att du känner dig lycklig i ditt förhållande. Och hans också perfekt i
    1 ÄLSKA STAV
    2 VINNA EX TILLBAKA
    3 KVINNENS FRUIT
    4 FRÄMNINGSSTAV
    5 SKYDDSSTAV
    6 VERKSAMHETSSTAV
    7 GODE JOB STAV
    8 LOTTERISK STÄLLNING och STOLTFALLSTAV.

    SvaraRadera